Spontaneous Sentences
Jempot minum teh ;D | +Follow | Home | Dashboard

Followers atau Readers
Saturday 30 July 2011 | 13:41 | 8 chewing gum[s]
Assalamualaikum
Sihat? eh, apalah kau ni, mestilah mereka semua sihat-sihat belaka, kalau tak, macam mana boleh blogwalking, kan??
Ok, hari ini kan saya baru duk terfikir tentang followers dan readers...
Antara followers dan readers, mana yang korang semua suka??
Pada pendapat saya lah, saya suka followers tapi saya LAGI SUKA readers...
saya kan new blogger, bila mula-mula ada followers rasa seronok sangat! Excited gitu..
tapi, lama-lama bila ada readers yang komen entry saya, LAGI SERONOK sebenarnya! Super Ultra Excited!
mungkin bagi blogger yang terkenal, mereka tak ada lah excited dan beria macam saya ni, tak gitu??
saya rasa followers dan readers, readers I like more..
readers ini mereka membaca entry kita kan... tak kisah la komen ke tidak... tapi apa guna ada blog tapi setiap entry tak dibaca oleh blogger-blogger... cakap macam blog dia ni dah cukup bagus! =.='
saya juga yakin bahawa kebanyakannya blogger ini lebih suka bila ada yang komen entry kita.. tak gitu??
so, saya rasa saya mahu meningkatkan lagi mutu penulisan saya yang tak seberapa bagus ini! Beusaha! Baru lah ada readers yang comel-comel dan handsome-handsome belaka mahu komen setiap entry saya.. baru la rasa happy kan???

OLD | NEW


Ucapan ♥
Assalamualaikum. Terima kasih la sudi singgah. Kalau ada kesempatan Hanis singgah balik blog korang. Terima kasih gak kalu sudi baca post2 mengarut Hanis. Dan sangat2 terima kasih kalu sudi komen. Akan Hanis layan korang sebaik mungkin. Peace yo!




Menyanyi lah kat sini!

Agak bising? Maaf!

Terima Kasih Daun Keladi
Template by : Sweetie Pie
Background by : Amalina Lee
Pictures by : Tumblr | We♥it
Header by : Faqihah Husni
Re-edit by : Hanis