Spontaneous Sentences
Jempot minum teh ;D | +Follow | Home | Dashboard

Contest cerita dan menang
Tuesday 13 September 2011 | 11:00 | 1 chewing gum[s]
Assalamualaikum!
Mode : Happy + Gediks

entry ni Cik Sara je dibenarkan baca. =P

Hari ni lah kan, Saya rasa nak join contest by Cik Sara a.k.a CT.
Saya tengah excaited gila bai koz link blog dia http://sayaygpemalu.blogspot.com/
Nama blog pulok "Saya yang pemalu" kot..
Kita twin.. Uhuk D;


Jawapan dari saya :
2.
KLik banner untuk join

4. Saya rasa raya tahun ni tak meriah! Sob sob~ Tapi perlu diceritakan gak..

Sehari sebelom raya 2011
Petang- Pasang mercun papan! Oh oh.. kat situ ada abg sulong aku.

Malam- Buka puasa terakir.. Semua dok terpacak depan tv rumah atok tunggu pengunguman raya. Dan akhirnya.. Yeay! Semua happy kecuali saya. Entahlah, rasa borink plak tahun ni.. Hmm..
Pastu, kami pon mainlah mercun bola, mercun papan, mercun yg pom100x ke atas uh, mercun dush100x dll !



Pagi raya- Amik gambar! Semua pepakat wat muka skema

Tengah hari- Kat rumah atok tercinta. Cam biasa, makan minum makan minum jer... Boring!

Petang- Pergi pula rumah opah yang disayangi! Cam bese, senyap bila cousin saya, Aisyah tak balik lagi. Bising bila Aisyah dah balik! Huha sana huha sini.. potpet sana potpet sini..
Akhirnya.. pening yang dapat! Kweng3.. pastu pi tidur. Bangun2 lagilah pening. Pelik! Then, demam! Sob sob~

Malam- Rumah atok semula!

Saya ngah dok nyorok kat belakng pasu bunga tengok mercun pom100x sdg dimainkan.. tetiba je my achik yg diri sblah saya smbil rakam gune ipad2 @ samsung galaxy tab (tak ku pasti) mintak tolong ngn saya.. Huh! Saya dah gelabah dah ni.. Matanya masok batu kecil! Suroh saya keluarkan..
Hah?! Hati saya waktu tu cam sedang berlari 1000x meter.. Huish! Saya pon try lah keluarkan.. Bukan keluarkan, tapi jolok! Makin masok ke dalam ade lah! Baru rasa nak paggil orang lain, merayu kat kaki suh mereka keluarkan.. tapi tak ada masa.. Saya try lagi dan lagi!
Ah.. Leganya.. Keluar pon batu kecik tak guna tu! Tanpa membuang masa, teros saya pijak2 batu kecik tu walhal saya pon tak tahu mana saya baling dia! =.='
Tapi contact lens achik tercabut! Ngee~ Sorry Achik! Lain kali jangan panggil saya yer.. ;D Habis mata Achik, dari elok dengan contact lens warna hazel, teros jadi merah. Tak yah pakai contact lens lagi, dah asli warna merah! Jimat duit. Ye daq?

5. tagging time
lulu lala
farah
eqa gumiho

OLD | NEW


Ucapan ♥
Assalamualaikum. Terima kasih la sudi singgah. Kalau ada kesempatan Hanis singgah balik blog korang. Terima kasih gak kalu sudi baca post2 mengarut Hanis. Dan sangat2 terima kasih kalu sudi komen. Akan Hanis layan korang sebaik mungkin. Peace yo!




Menyanyi lah kat sini!

Agak bising? Maaf!

Terima Kasih Daun Keladi
Template by : Sweetie Pie
Background by : Amalina Lee
Pictures by : Tumblr | We♥it
Header by : Faqihah Husni
Re-edit by : Hanis