Spontaneous Sentences
Jempot minum teh ;D | +Follow | Home | Dashboard

10 followers saya
Saturday 22 October 2011 | 09:01 | 2 chewing gum[s]
Assalamualaikum.. Yo! Tadi baru je ber-wordless Saturday. Sekarang tak ada lagi wordless-wordless. Nak update pasal benda alah yang aku pernah merepakkan. Nak buat bloglist untuk followers aku lah konon. Phuih! Konon nak buatkan untuk diorang selama 3 minggu. Phuih phuih! Sekarang pulak, baru nak ubahkan bloglist. Phuih phuih phuih!

Adakah itu yang korang nak kata? Sorry, seperti yang dijanjikan, aku akan buat bloglist untuk follower dan yang sudi komen blog aku. TAPI, untuk pengomen tu untuk yang ada setakat hari tu je lah. Selepas ni, takmo. Mati tercekik aku buat nanti.

oklah, 10 follower aku yang pertama dulu dah dimasukkan dalam bloglist Followers Terhebat Daku kecuali followers yang tak share link kat profile jek. Sapa suruh. Sekarang baru aku nak ubah. Rasanya dah lebih 3 minggu ni. Huh! Tu maknanya rezeki diorang lah tu.

Ok, ni list blog follower aku. Mereka ohsem, macho, cantik dan paling utama BAIK!!

Silakan terjah blog diorang dengan klik header mereka yang unik tu! Kepada semua dibawah ni, sorry saya amik tanpa kebenaran, malulah nak cakap kat korang. Huk huk. Sekali lagi, sorry!











OLD | NEW


Ucapan ♥
Assalamualaikum. Terima kasih la sudi singgah. Kalau ada kesempatan Hanis singgah balik blog korang. Terima kasih gak kalu sudi baca post2 mengarut Hanis. Dan sangat2 terima kasih kalu sudi komen. Akan Hanis layan korang sebaik mungkin. Peace yo!




Menyanyi lah kat sini!

Agak bising? Maaf!

Terima Kasih Daun Keladi
Template by : Sweetie Pie
Background by : Amalina Lee
Pictures by : Tumblr | We♥it
Header by : Faqihah Husni
Re-edit by : Hanis