Spontaneous Sentences
Jempot minum teh ;D | +Follow | Home | Dashboard

Alang-alang menyeluk pekasam
Monday 7 November 2011 | 12:52 | 0 chewing gum[s]
Assalamualaikum. Hyep!

Apa kes aku hari ni nak main peibahasa-peribahasa ni? Nak kata aku hebak dalam BM, tak.

Hehe~ ok-ok. Actually aku nak kata peribahasa 'alang-alang menyeluk pekasam, biarlah sampai ke pangkal lengan' tu sesuai sih dengan aku. Aku selalunya kalau dah on9, buka blog, buat entry baru.. aku memang akan terus update dan update dan update. Bila entry pertama dah publish, entry seterusnya pulak. Dan seterusnya, dan seterusnya. Begitulah sikap aku. Dalam suatu masa, aku akan banyak update blog. Tapi lepas itu, dalam masa yang lain, satu entry pon tak ada lagi dah. (means, ketandusan idea lar tu!) Korang macam tu gak ke, hah?

p/s : Dulu aku pernah kata camni 'alang-alang menyeluk pekasam, biarlah sampai masam.' Hihi. Tu waktu tu aku memang tak ingat peribahas tu cam mana. Main tembak je aku cakap tu. Waktu tu dahlah aku ingatkan ianya cam pantun 2 kerat, belakang kena sama. sam-sam. Jadilah camtu. Hebak dak?

Assalamualaikum.
Smile,
-Hanis-

OLD | NEW


Ucapan ♥
Assalamualaikum. Terima kasih la sudi singgah. Kalau ada kesempatan Hanis singgah balik blog korang. Terima kasih gak kalu sudi baca post2 mengarut Hanis. Dan sangat2 terima kasih kalu sudi komen. Akan Hanis layan korang sebaik mungkin. Peace yo!




Menyanyi lah kat sini!

Agak bising? Maaf!

Terima Kasih Daun Keladi
Template by : Sweetie Pie
Background by : Amalina Lee
Pictures by : Tumblr | We♥it
Header by : Faqihah Husni
Re-edit by : Hanis