Spontaneous Sentences
Jempot minum teh ;D | +Follow | Home | Dashboard

Orang tu mencuri-gekan?
Thursday 17 November 2011 | 17:58 | 0 chewing gum[s]
Assalamualaikum. Jawab jangan tak jawab.

Hahahahahaha!!
Gelak sat. Teringat kejadian pagi tadi. Lebih kurang pukul 10:30 lah.Meh, nak story mory ni. Baca jangan tak baca.

Tadi waktu jamuan kelas, kami buat dekat padang lor. So, bila dekat padang tadi, ada lah sorang pakcik ni, duk dekat-dekat dengan kitorang *takda la dekat sangat*.  Muka dia agak garang dan kami memang tak pernah nampak dia sepanjang berada kat sekolah. *betapa skemanya ayat*

Pastu, bff aku, Fyqa pon bisik memisik ngan aku.
Weyh Hanis, orang tu mencuri-gekan.
Hah? Mencuri gekan? Apa tu?
Orang tu mencuri gekan.
Yeee! Aku dengar lah! Pakcik tu mencuri gekan. Tapi masalahnya gekan tu apa?
Mencuri-gekan!! Tak kan tak paham doe?
Aku dengar!! Mencuri gekan. Gekan! Gekan dan gekan! Gekan tu apa?!
MasyaAllah! Hanis, aku tak rasa ko pekak. Telinga still orait, da dua. Tapi.. hish!

Punyalah marah Fyqa ngan aku. Pastu dia pon pergilah tanya kawan2 aku yang lain. "Weyh, ko tahu tak mencuri-gekan tu apa?"

Dan... Korang tahu tak? Rupanya dia cakap MENCURIGAKAN!! Atau kata asal dia, curiga. Sapa suruh dia cakap potong-potong. Mencuri gekan. Punyalah penat telinga aku berfikir. 

So, the moral of the story is.. Cakap tu biar jelas!!

OLD | NEW


Ucapan ♥
Assalamualaikum. Terima kasih la sudi singgah. Kalau ada kesempatan Hanis singgah balik blog korang. Terima kasih gak kalu sudi baca post2 mengarut Hanis. Dan sangat2 terima kasih kalu sudi komen. Akan Hanis layan korang sebaik mungkin. Peace yo!




Menyanyi lah kat sini!

Agak bising? Maaf!

Terima Kasih Daun Keladi
Template by : Sweetie Pie
Background by : Amalina Lee
Pictures by : Tumblr | We♥it
Header by : Faqihah Husni
Re-edit by : Hanis