Spontaneous Sentences
Jempot minum teh ;D | +Follow | Home | Dashboard

Runsing~
Tuesday 8 November 2011 | 12:30 | 2 chewing gum[s]
Assalamualaikum. Hyep!

Runsing aku. Tadi dok sedap-sedap baring atas katil termenungkan pakwe di sana. Eh-eh, silap. Dok sedap-sedap baring memikirkan masa depan, baru teringat sesuatu. Dok teringat hari ni hari apa eh? Aku pulak malas nak bangun dari katil, nak cari kalendar. Takmo. takmo.

So, aku pon berada dalam dilema. Berteka teki teka tekuk. Hari ini hari apa? Mula-mla aku ingatkan hari ni hari Isnin. Ya, aku ingatkan semalam hari pertama Hari Raya Haji. Sebab tulah aku ingatkan hari ni hari Isnin dan esok hari Selasa. Rupanya hari ni Selasa!!! Esok rabu, sekolah larh. *nasib baik takda kerja sekolah.

Assalamualaikum.
Smile,
-Hanis-

OLD | NEW


Ucapan ♥
Assalamualaikum. Terima kasih la sudi singgah. Kalau ada kesempatan Hanis singgah balik blog korang. Terima kasih gak kalu sudi baca post2 mengarut Hanis. Dan sangat2 terima kasih kalu sudi komen. Akan Hanis layan korang sebaik mungkin. Peace yo!




Menyanyi lah kat sini!

Agak bising? Maaf!

Terima Kasih Daun Keladi
Template by : Sweetie Pie
Background by : Amalina Lee
Pictures by : Tumblr | We♥it
Header by : Faqihah Husni
Re-edit by : Hanis