Spontaneous Sentences
Jempot minum teh ;D | +Follow | Home | Dashboard

Woah! Dashboard blog penuh dengan BOLA
Tuesday 22 November 2011 | 10:35 | 0 chewing gum[s]
Assalamualaikum. Hyep!

Ketinggalan zaman kan aku ni. Baru sekarang aku nak update pasal bola. Malam semalam sempat bukak fesbukk jep. Buka blog tak sempat meyh. Ah, abaikan!

Siyesly, terloncat loncat aku bila Malaysia menang Bola Sepak Sukan SEA Indoneisa semalam!! Rancak gak perlawanan semalam. Sengit! 1-1 sampai masa tambahan. Punyalah banyak masa tambahan, still 1-1. Akhirnya, penalti. Penalti tu agak mendebarkan, kan? Malaysia bernasib baik ^^.

Sepakan Baddrol semalam, aku ingatkan yg dia tak dapat masuk gol. Kan ditahan si Meiga tu. Pastu aku pon punyalah sedih so terus blah. Rupanya aku tak tengok habis lagi, Meiga punya tahanan tak berapa kuat doe. So, masuklah gol!!! Menjerit la apa lagi!

Yup, dashboard aku! Begitu ramai yg update pasal bola. Tapi, jangan la sampai kutuk-2 si Indon tu. Tak yah la nak berlagak. Ignore je dgn orang Indon yg ada kutuk-2 tu. Korang kutuk balik, sama je la. 2x5 jek. Apa lah! Cam bebudak. #ceyy Hanis. bajetnyeeww kau!

OLD | NEW


Ucapan ♥
Assalamualaikum. Terima kasih la sudi singgah. Kalau ada kesempatan Hanis singgah balik blog korang. Terima kasih gak kalu sudi baca post2 mengarut Hanis. Dan sangat2 terima kasih kalu sudi komen. Akan Hanis layan korang sebaik mungkin. Peace yo!




Menyanyi lah kat sini!

Agak bising? Maaf!

Terima Kasih Daun Keladi
Template by : Sweetie Pie
Background by : Amalina Lee
Pictures by : Tumblr | We♥it
Header by : Faqihah Husni
Re-edit by : Hanis