Spontaneous Sentences
Jempot minum teh ;D | +Follow | Home | Dashboard

Semalam dapat surat =,=
Saturday 17 December 2011 | 16:28 | 2 chewing gum[s]
Salam. Heyy ;)

Weyh, semalam la kan. ala... semalam. Semalam kan aku dapat surat. ala... surat. Surat cinta.

LOL. Tipu jeww. Gile ker? Tak kan aku nak citer kat blog yg aku dapat surat cinta kot. Gile gile. *gelenggeleng

Ekceli semalam aku dapat surat dari pihak sekolah laa. Pihak asrama. Waduh waduh. Aku dah diluluskan untuk masuk asrama tahun depan. Untuk form 2. Wadoii. Aku tak tau nak masuk ke tak.

Nak ke tak? Nak ke tak? Tak ke nak? Tak ke nak? *nampak nye kena la aku cabut bunga kat rumah aku nanti. ._.

p/s : Bebudak asrama tahun ni, aku tanya!! Best ker duk asrama? Aku tanya Puteri ngan Yana la.

OLD | NEW


Ucapan ♥
Assalamualaikum. Terima kasih la sudi singgah. Kalau ada kesempatan Hanis singgah balik blog korang. Terima kasih gak kalu sudi baca post2 mengarut Hanis. Dan sangat2 terima kasih kalu sudi komen. Akan Hanis layan korang sebaik mungkin. Peace yo!




Menyanyi lah kat sini!

Agak bising? Maaf!

Terima Kasih Daun Keladi
Template by : Sweetie Pie
Background by : Amalina Lee
Pictures by : Tumblr | We♥it
Header by : Faqihah Husni
Re-edit by : Hanis